Čārlza Spensera Čaplina filmām mūziku komponēja pats Čaplins. Šī mūzika kļuva par viņa radītā tēla turpinājumu un piešķīra filmām neredzamu iekšējo dzīvi.
Viņa pirmā muzikālā filma Lielpilsētas ugunis ir balstīta uz divām sižeta līnijām. Pirmā ir satīrisks stāsts par Čārlija un kāda alkoholiķa miljonāra draudzību. Otrā aizkustinošs stāsts par iemīlēšanos neredzīgā puķu tirgotājā. Pēc neticamām pūlēm Čārlijs dabū viņai naudu operācijai. Atguvusi redzi, meitene ar šausmām nožēlojamajā skrandainī atpazīst savu labdari. Sāpes un izmisums, ko viņš cenšas slēpt zem sava kautrīgā smaida, paliek atmiņā uz mūžu.
Čaplins strādāja kopā ar komponistiem aranžētājiem A.Džonsonu un A.Ņūmenu. Līdzās oriģinālmūzikai filmā skan arī melodijas no N.Rimska-Korsakova Šeherazādes un tā laika populāru dziesmu motīvi.
Amerikāņu diriģents un komponists Timotijs Broks rada mūziku mēmā kino šedevriem (Nosferatu, Fausts, Pandoras lāde, Lēdijas Vindermīras vēdeklis, Doktora Kaligari kabinets) un daudz laika velta citu autoru partitūru atjaunošanai. Īpaši uzmanīgi viņš strādā ar Dmitrija Šostakoviča mūziku piemēram, izdevniecībai Boosey&Hawkes viņš atjaunoja slaveno partitūru Jaunā Babilonija. Viņš atjaunojis arī Čārlija Čaplina filmu mūzikas partitūras, un tās guvušas lielus panākumus koncertos Eiropā, Amerikas Savienotajās valstīs, Austrālijā.
Maestro Broks ir diriģējis tādus slavenus orķestrus kā Chicago Symphony Orchestra, Teatro Massimo Palermo, Los Angeles Chamber Orchestra, Staatstheatre Braunschweig, Berner Symphonie-Orchester, Teatro Comunale di Bologna, Milwakee Symphony Orchestra, ORF Radio, BBC Symphony Orchestra.